Neutramiante

Soluzione Ecologica per a Neutralizazione è a Valorizazione di u tigliu

Neutralizazione

Neutralizazione

 U principiu di stu prucessu consiste in attaccà i rifiuti di u tigliu secondu un prucedimentu fisico-chimicu adeguatu, chì include una soluzione acquosa di natura acida è additivi: 

  •  In un pocu d'ore 

  •  A tempera bassa specifica definita, 

  •  Ùn hè micca rilasciate gasi tossici. 

 L'Unità di Trattamentu sceglie, schiacciu è neutralizza u risicu di u tigliu à l'immersione in un reattore in u passatu impurtatu di acidi è chì operanu à basse temperatura constante è controllata. 

 Un set di sensori permette di monitorà è cuntrullà tutte e fasi di u prucessu. I dati raccolti da i sensori sò salvati per u cuntrollu di neutralizazione è a tracciabilità dei rifiuti. 

Valorizzazione

Valorizzazione

  1.  Oltre à neutralizà i rifiuti di u tigliu, u prucessu NEVADA permette, in a seconda tappa, di sfrutterà i sottoprodotti di u trattamentu à l'acidu, soprattuttu di silicium, anidite è magnesiu. U silice hè u principale reattivo per a fabbricazione di zeoliti (materiali inquinanti è catalizzatori industriali). Anidrita hè un additiu essenziale in a catena di cementu è una principale attività chì permette à i cifratori di cementi di ridurle e emissioni di gasu di serra cù u sduperu come fonte di calciu decarbonato. U magnesiu hè u materiale di u futuru per l'industria di i trasporti (più chjuca di l'aluminiu). 

  2.  Cusì tutti i cumpunenti principali di u tigliu sò recuperati da a fabbricazione di materiali funzionali chì ponu aduprà in vari campi industriali (industria petrochimica, industria di trasporti, impianti di cemento, agricultura, ...). Quessi materiali funziona sò tossici è cusì rispettosi di l'ambiente. Da un puntu di vista ecunòmicu, u prucessu NEVADA genera dunque duie fonti di redditu, quelli di l'eliminazione di i rifiuti di amianto è quelli da a vendita di subprodotti di sta perdita. 


Prupietà industriale: Portfolio di brevetti


Efficiente è sicuru, u prucessu hè ricunnisciutu scentificamente, socialmente necessariu è economicamente fattibile.

Dopu 8 anni di studi di R & D, hè una innovazione chiaramente cumpressa, cunfurmatu cù u nostru sapè per implementà u nostru prucessu à scala industriale, conferma a validità di i mercati per mezu di i nostri contratti quadru internaziunali.

I nostri brevetti sò un attrezziunità impurtante, u portafoglio cumplisce parechje famiglie di brevetti, cumpresi quelli chì prutegenu un sistema di neutralizazione amianto fissu è mobile è i componenti di u dispositivo.

Certi brevetti sò stati accordati da l'Office Europeu è altri sò in via. U monitoru è a gestione sò effettuati da l' Ufficiu Procuratori di Proprietà Industriale CASSIOPI ).

Validazione

  • Studii scientifici: u Centru Internazionale di Ricerca per l'Acqua è l'ambiente ( CIRSEE ), u Centru di Trasferimentu Tecnicu di Le Mans ( CTTM ) è u Laboratoriu di Analisi Ambjentale ( SYPAC )

  • Studii sanitari dopu a neutralizazione: L'Istitutu Tecnicu per i Gas è l'Aria (ITGA)

  • Studii tecnichi: Gruppo DIETRICH PROCESS SYSTEMS

  • Studii di affari: Imprese ABSO CONSEILS è RB DIAG



Informazioni di contu

Neutramiante SAS
SIRET 53011103800010

20250 Corte, Francia

Email
info@neutramiante.com

0 ogettu (s)
Totale

Selezziunate Lingua